Over
popular concept


Bij Popular Concepts ontwikkelen we betekenisvolle concepten, campagnes en merkervaringen voor een nieuwe generatie consumenten. We organiseren festivals en events, geven advies en bedenken online campagnes die aansluiten bij grootstedelijke jeugdcultuur. Met één been in de evenementen branche en één been in het culturele circuit verbinden we merken en jongeren. Samen met een team van creatieve denkers en specialisten geven we sinds 2013 richting aan het Rotterdamse dag- en nachtleven. We weten waar generatie Z zich bevindt, wat hen drijft en brengen deze graag voor je in beweging.


Bij Popular Concepts ontwikkelen we betekenisvolle concepten, campagnes en merkervaringen voor een nieuwe generatie consumenten. We organiseren festivals en events, geven advies en bedenken online campagnes die aansluiten bij grootstedelijke jeugdcultuur. Met één been in de evenementen branche en één been in het culturele circuit verbinden we merken en jongeren. Samen met een team van creatieve denkers en specialisten geven we sinds 2013 richting aan het Rotterdamse dag- en nachtleven. We weten waar generatie Z zich bevindt, wat hen drijft en brengen deze graag voor je in beweging.

About_page2
nick_van_der_hoeven

Founder
Nick van der Hoeven


Na zijn Master Media en Cultuur te hebben afgerond met een thesis over de levensvatbaarheid van de Rotterdamse dance scene begon Nick in 2013 Popular Concepts. Inmiddels onderneemt Nick al acht jaar succesvol binnen de creatieve Rotterdamse industrie. Uit zijn werk voor Popular Concepts spreekt een voorliefde voor jeugdcultuur, muziek en lifestyle. Nick is oprichter van meerdere langlopende concepten zoals Yardbird en de Confetti Club, festival organisator, curator en cultureel entrepreneur. Met Popular Concepts is hij het spil in het web tussen jongeren, merken en culturele instanties.

©2019 popular concepts